Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες: Στους αγώνες Τσιτσιπά – Σάκκαρη ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός συνοδευόμενος από τη σύζυγό του παρακολούθησε τους αγώνες των δύο Ελλήνων αθλητών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τους αγώνες Στέφανου Τσιτσιπά και Μαρίας Σάκκαρη παρακολούθησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδευόμενος από τη σύζυγό  του Μαρέβα.

Αρχικά ο πρωθυπουργός πήγε στο στάδιο «Σουζάν Λενγκλέν» για να παρακολουθήσει τον εναρκτήριο αγώνα της Μαρίας Σάκκαρη στο γυναικείο τουρνουά τένις των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ενώ στη συνέχεια παρακολούθησε και την αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.