Skip to main content

Βίντεο Κασσελάκη: Τι απαντάει για το ψήφισμα που ζητάει ματαίωση των εκλογών

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

«Η ζημιά έχει γίνει και δεν φταίω εγώ»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ώρα που είναι σε εξέλιξη  κίνηση συλλογής υπογραφών, με σκοπό τη ματαίωση των εκλογών για τον νέο πρόεδρο, σε βίντεο που ανάρτησε η εφημερίδα Αυγή στο Twitter ο κ. Κασσελάκης λέει σε πηγαδάκι με συνέδρους που του ζήτησαν να μην πάει σε εκλογές, «Όχι παιδιά, η ζημιά έχει γίνει και δεν φταίω εγώ για την ζημιά».

Στην πρόταση αυτή πηγές κοντά στον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ έχουν έτσι κι αλλιώς ξεκαθαρίσει τις προθέσεις Κασσελάκη.

«Η απάντηση είναι: καθαρές λύσεις» για να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.