Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης: Επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας στον αγώνα κατά του AIDS

(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

«Με όπλα τη σωστή ενημέρωση και την αλληλεγγύη, οι μύθοι μπορούν να διαλυθούν» αναφέρει ο πρωθυπουργός σε ανάρτησή του

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Παρά την πρόοδο που έχει σημειωθεί, η μάχη δεν έχει τελειώσει» σημειώνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDS.

Ο κ. Μητσοτάκης επισημαίνει την ανάγκη της σωστής ενημέρωσης, τονίζει πως το στίγμα και οι διακρίσεις δυσχεραίνουν τις προσπάθειες πρόληψης και υπογραμμίζει τη δέσμευση της κυβέρνησης στον αγώνα κατά του AIDS.

«Κάθε χρόνο, την 1η Δεκεμβρίου, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας στον αγώνα κατά του AIDS. Γιατί, παρά την πρόοδο που έχει σημειωθεί, η μάχη δεν έχει τελειώσει. Το στίγμα και οι διακρίσεις συνεχίζουν να συνοδεύουν τους ασθενείς και τους φορείς, δυσχεραίνοντας τις προσπάθειες πρόληψης, αλλά και αποθαρρύνοντας αρκετούς να αναζητήσουν θεραπεία» αναφέρει συγκεκριμένα προσθέτοντας:

«Κι όμως, με όπλα τη σωστή ενημέρωση και την αλληλεγγύη, οι μύθοι μπορούν να διαλυθούν. Οι κατάλληλες θεραπείες, άλλωστε, έχουν πια μετατρέψει το HIV/AIDS από μια θανατηφόρα νόσο σε μια πλήρως διαχειρίσιμη κατάσταση. Επιτρέποντας σε όλους να απολαμβάνουν μια υγιή ζωή στο φως και με αξιοπρέπεια. Μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Να νικήσουμε τον HIV οριστικά».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.