Skip to main content

ΥΠΕΞ: Στην Αίγυπτο πέρασαν Έλληνες που διέμεναν στο μοναστήρι του Αγ. Πορφυρίου

REUTERS/Stringer

«Οι πέντε Έλληνες πολίτες και οι συγγενείς τους βρίσκονται πλέον στην Αίγυπτο και θα προγραμματιστεί η μετάβασή τους στην Ελλάδα στο αμέσως προσεχές διάστημα»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Κατόπιν ενεργειών του υπουργείου Εξωτερικών, οικογένεια επτά ατόμων που διέμενε στο Μοναστήρι του Αγίου Πορφυρίου στην πόλη της Γάζας, διήλθε σήμερα από τη Γάζα στην Αίγυπτο, μέσω της συνοριακής διάβασης της Ράφα», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.

«Οι πέντε Έλληνες πολίτες και οι συγγενείς τους βρίσκονται πλέον στην Αίγυπτο και θα προγραμματιστεί η μετάβασή τους στην Ελλάδα στο αμέσως προσεχές διάστημα», προσθέτει.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.