Skip to main content

Δ. Κουτσούμπας: Το εργατικό κίνημα δίνει μια ισχυρή απάντηση στο αντεργατικό νομοσχέδιο

ΙΝΤΙΜΕ (ΦΩΤ. ΑΡΧΕΙΟΥ)

«Η λύση είναι μια: Ένας για όλους και όλοι για έναν».

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα έδωσε το «παρών» ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.

«Σήμερα δίνεται μια ηχηρή απάντηση σε όλη τη χώρα από το εργατικό-συνδικαλιστικό κίνημα ενάντια στην κυβέρνηση, το κράτος, τη μεγαλοεργοδοσία, τη συμβιβασμένη ηγεσία της ΓΣΕΕ, με αιχμή το αντεργατικό νομοσχέδιο-έκτρωμα, που συζητιέται αυτές τις ώρες στη Βουλή», δήλωσε.

«Ακόμα, δίνεται μια ηχηρή απάντηση για το μεγάλο ψέμα, την κοροϊδία με τις τριετίες που έφερε η κυβέρνηση, αλλά και για την εγκληματική πολιτική της που βουλιάζει τις ζωές, τις περιουσίες και τα δικαιώματα του ελληνικού λαού μέσα στις λάσπες του “κόστους-οφέλους”, σε αυτή τη λογική για να υπηρετηθούν τα κέρδη των λίγων», πρόσθεσε ο Δ. Κουτσούμπας και τόνισε καταλήγοντας:

«Γι’ αυτό η λύση είναι μια: Ένας για όλους και όλοι για έναν».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.