Skip to main content

ΠΑΣΟΚ: Το περιστατικό με το βυτιοφόρο εγείρει σοβαρά θέματα οδικής ασφάλειας

EUROKINISSI

Η Χαριλάου Τρικούπη καλεί το αρμόδιο υπουργείο να απαντήσει αν παραβιάστηκαν από την τροχαία οι κανόνες αδειοδότησης διέλευσης επικίνδυνων φορτίων εντός της σήραγγας

«Το περιστατικό με την εκδήλωση φωτιάς σε βυτιοφόρο όχημα στο 46ο χλμ της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου φέρνει στην επικαιρότητα σοβαρά θέματα οδικής ασφάλειας» τονίζει ο Τομές Υποδομών, Μεταφορών και δικτύων του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Σε ανακοίνωσή του το κόμμα σημειώνει πως «ευτυχώς δεν τέθηκαν σε υψηλό κίνδυνο ανθρώπινες ζωές δεδομένου ότι το περιστατικό δεν συνέβη κατά τη διάρκεια διέλευσης του βυτιοφόρου εντός των υπογείων έργων της συγκεκριμένης οδού».

Η Χαριλάου Τρικούπη καλεί το αρμόδιο υπουργείο να απαντήσει αν παραβιάστηκαν από την τροχαία οι κανόνες αδειοδότησης διέλευσης επικίνδυνων φορτίων εντός της σήραγγας, όπως ορίζονται από τη Διοικητική Αρχή Σηράγγων. Επιπλέον, όπως τονίζει, «οφείλει να διασφαλίσει ότι η διέλευση επικίνδυνων φορτίων εντός των υπογείων έργων στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας γίνεται σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες προδιαγραφές ασφάλειας και επιτηρείται επαρκώς από τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς της οδού».

Σχετικά με την πολύωρη ταλαιπωρία των χρηστών της οδού από τη διακοπή της κυκλοφορίας σε έναν αυτοκινητόδρομο ακριβής διέλευσης, το αρμόδιο υπουργείο – σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ – «οφείλει να ζητήσει από τον παραχωρησιούχο θεσμική ενημέρωση, ούτως ώστε να διαπιστωθεί αν παραβιάζονται οι όροι της σύμβασης παραχώρησης αναφορικά με τη λειτουργία και τη συντήρηση της οδού».

Επιπλέον το κόμμα αναφέρει πως «επανέρχεται στο προσκήνιο ένα μεγάλο θέμα οδικής ασφάλειας που αφορά την ανανέωση του στόλου των φορτηγών οχημάτων». Όπως παρατηρεί, η χώρα μας έχει το μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας φορτηγών οχημάτων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (22,7 έτη με αντίστοιχο μέσο όρο της Ε.Ε. τα 14,2 έτη) και απαιτείται ένα εθνικό σχέδιο ανανέωσης του στόλου.