Στο προεκλογικό του πρόγραμμα επιστρέφει από αύριο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς – όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του στο Instagram – διαγνώστηκε αρνητικός στον κορωνοϊό μετά από τεστ στο οποίο υποβλήθηκε.
«Στα καλά νέα της ημερας» έγραψε στην ανάρτησή του την οποία συνόδευσε με φωτογραφία από το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε.
Ο κ. Μητσοτάκης είχε γνωστοποιήσει ότι διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό την περασμένη Παρασκευή, ακυρώνοντας την επίσκεψή του στο Άγιον Όρος.
Πλέον ο πρόεδρος της Ν.Δ. αναμένεται να επανεκκινήσει τις περιοδείες του εν όψει των εκλογών της 25ης Ιουνίου.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












