Skip to main content

Τηλεφωνικές ευχές Μητσοτάκη σε Ζελένσκι

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την Ουκρανία στο μέλλον.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι είχε πριν λίγο ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι ο Πρωθυπουργός μετέφερε τις ευχές του για το νέο έτος στον δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό, υπογράμμισε το ενδιαφέρον του για την κατάσταση των Ελλήνων της Ουκρανίας, ενώ διαβεβαίωσε τον κ. Ζελένσκι για τη συνεχιζόμενη στήριξη της Ελλάδας προς τη χώρα του.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την Ουκρανία στο μέλλον.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.