Στην Ολομέλεια της Βουλής υπερψηφίστηκε μόνο από τη ΝΔ το νομοσχέδιο για την στεγαστική πολιτική.
Το σχέδιο νόμου του υπ. Εργασίας «Σπίτι μου – στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και στεγαστική αποκατάσταση πυρόπληκτων στην περιοχή ‘Μάτι’ και άλλες διατάξεις» καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25, ενώ με το «παρών» τοποθετήθηκαν το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και η Ελληνική Λύση.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












