Skip to main content

Στεγαστική πολιτική: Η ΝΔ υπερψήφισε το ν/σ στην Ολομέλεια

(ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)

Μόνο οι βουλευτές της ΝΔ ψήφισαν το νομοσχέδιο του υπ. Εργασίας, ενώ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση επέλεξαν το «παρών». Από την άλλη, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 ψήφισαν κατά του σχεδίου νόμου.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην Ολομέλεια της Βουλής υπερψηφίστηκε μόνο από τη ΝΔ το νομοσχέδιο για την στεγαστική πολιτική.

Το σχέδιο νόμου του υπ. Εργασίας «Σπίτι μου – στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία και στεγαστική αποκατάσταση πυρόπληκτων στην περιοχή ‘Μάτι’ και άλλες διατάξεις» καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25, ενώ με το «παρών» τοποθετήθηκαν το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και η Ελληνική Λύση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.