Skip to main content

Ανδρουλάκης: Η πράσινη μετάβαση πρέπει να είναι δίκαιη και να διασφαλίζει την ενεργειακή ασφάλεια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από τον Αύγουστο επισημάναμε ως ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής ότι η Υπουργική Απόφαση του κ. Σκρέκα, που πέρασε βιαστικά παραμονή Δεκαπενταύγουστου, αντιμετωπίζει με όρους πελατειακούς τις επενδύσεις σε ΑΠΕ για τα επόμενα χρόνια, υποθηκεύοντας το ενεργειακό μέλλον της χώρας, σημειώνει σε ανάρτησή του ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Η πρόσβαση στα δίκτυα ηλεκτρισμού πρέπει να είναι ισότιμη και με διαφάνεια. Όχι να αντιμετωπίζεται ως ιδιωτική περιουσία της Κυβέρνησης προς διάθεση στα μεγάλα συμφέροντα, που θέλει κάθε φορά να εξυπηρετήσει.

Όπως υπογραμμίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης, η ρύθμιση Σκρέκα «στερεί τον ελάχιστο εναπομείναντα χώρο ΑΠΕ στο δίκτυο από τις ενεργειακές κοινότητες αγροτών, κτηνοτρόφων και μεταποιητών, το μοναδικό τους «όπλο» να σταθούν όρθιοι μέσα στην ενεργειακή κρίση. Ακυρώνει στην πράξη και τα οικιακά φωτοβολταϊκά στις στέγες, ένα απαραίτητο μέτρο για την προστασία των πιο ευάλωτων».

Η πράσινη μετάβαση πρέπει να είναι κοινωνικά δίκαιη και να διασφαλίζει την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και όχι πελατειακές νοοτροπίες να τη μεταβάλουν σε ευκαιρία εξυπηρέτησης συμφερόντων, όπως πράττει η Κυβέρνηση της ΝΔ.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.