«Το είπαμε το κάναμε» τόνισε ο εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Τάσος Γαϊτάνης, αναφερόμενος στην αύξηση κατά 32% στα vouchers για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, ώστε να μην μείνει κανένα παιδί εκτός σταθμών.
Σε ανάρτησή του στο twitter ο κ.Γαϊτάνης αναφέρει:
«Κανένα παιδί εκτός βρεφονηπιακού σταθμού φέτος, παρά τα ψεύδη της αντιπολίτευσης!
Σε σχέση με το 2019, η κυβέρνηση αύξησε τα vouchers κατά 32% για να καλυφθεί η ζήτηση.
Είχαμε υποσχεθεί όλα τα παιδιά να βρίσκουν θέση και αυτή την υπόσχεση την κρατήσαμε.
Το είπαμε, το κάναμε!».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












