Θα πραγματοποιηθεί κανονικά η ομιλία του Νίκου Ανδρουλάκη το απόγευμα στο Ζάππειο. Ως γνωστόν, ο κ. Ανδρουλάκης τραυματίστηκε χθες το βράδυ και η διάγνωση έδειξε ότι υπέστη ρήξη χιαστού .
Οι εξετάσεις που έγιναν έδωσαν τη δυνατότητα στους γιατρούς να ανάψουν “το πράσινο φώς” κι έτσι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ θα εκφωνήσει την ομιλία του με την οποία θα κλείσει το διήμερο των εκδηλώσεων για την επέτειο της 3ης Σεπτέμβρη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












