Skip to main content

Ραγκούσης προς Κεραμέως: Τραγική η κατάσταση με την τηλεκπαίδευση σε 5 δήμους

«Τραγική η κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα. Μεγάλες οι ευθύνες του υπουργείου Παιδείας», αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, σε ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, την οποία συνυπογράφουν 34 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία. 

Ο κ. Ραγκούσης, τονίζει ότι μία τραγική κατάσταση εγκατάλειψης και αδιαφορίας βιώνουν με την τηλε-εκπαίδευση του υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές, οι γονείς  και οι εκπαιδευτικοί. «Στη λογική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ‘βλέποντας και κάνοντας’, η κα Κεραμέως,  επιδόθηκε σε μία επικοινωνιακή πολιτική, ανακοινώνοντας δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, από τον οποίο ούτε μία συσκευή(tablets-laptops) δεν έφτασε στις εργατικές-λαϊκές οικογένειες της Β’  Πειραιά, αν και πάνω από 4.000 μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το κινητό των γονιών τους», προσθέτει. 

«Τα στοιχεία είναι αμείλικτα:

Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ  ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.

Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού,   περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops)», υπογραμμίζει ο κ. Ραγκούσης. 

Επίσης, επισημαίνει ότι, αντίστοιχα προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλε-εκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς καμία επιμόρφωση.