«Έχω αποφασίσει τι θα κάνω στην ψηφοφορία της προσεχούς Τετάρτης και θα τηρήσω την ίδια στάση και στις τρεις ψηφοφορίες» δήλωσε στον ραδιοσταθμό Παραπολιτικά η ανεξάρτητη βουλευτής Μίκα Ιατρίδη, χωρίς όμως να αποκαλύψει τις προθέσεις της.
Η κ. Ιατρίδη ανέφερε πως «οι ανεξάρτητοι βουλευτές έχουν στοχοποιηθεί και κουβαλούν άδικα ένα τόσο μεγάλο φορτίο».
Σημείωσε ακόμη πως «εκτιμά τον κ. Δήμα, αλλά η συζήτηση έχει μετατοπιστεί στην επόμενη ημέρα για τον τόπο, και όχι στο πρόσωπο του Προέδρου».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












