Skip to main content

Τ. Κουίκ: Η κυβέρνηση δεν θα κάνει πίσω για τις τηλεοπτικές άδειες

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Τα κανάλια θα λειτουργήσουν με νόμιμες άδειες, καταβάλλοντας το ανάλογο οικονομικό αντίτιμο βάσει Συντάγματος και Νόμου», δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για τον Απόδημο Ελληνισμό, Τέρενς Κουίκ, καλώντας την αξιωματική αντιπολίτευση «αλλά και όσους αντιδρούν» να κατανοήσουν ότι «αυτή η κυβέρνηση δεν θα κάνει πίσω» στο συγκεκριμένο ζήτημα.

«Αν στο θέμα του ΕΣΡ θα βγει λευκός καπνός ή όχι, αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την αξιωματική αντιπολίτευση και τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, που μέχρι τώρα εκπέμπουν μαύρο και μόνο μαύρο καπνό. Μαύρο καπνό, επιζήμιο για τη Δημοκρατία και τη λειτουργία της», πρόσθεσε ο κ. Κουίκ, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.