Skip to main content

Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο Θ. Βενιάμης

Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών επανεξελέγη ο Θεόδωρος Βενιάμης κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών της, όπου έγιναν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέας διοίκησης τριετούς θητείας. 

Το νεοεκλεγέν διοικητικό συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

Πρόεδρος: Βενιάμης Ε. Θεόδωρος

Αντιπρόεδροι: Αγγελόπουλος Κ. Γεώργιος, Μαρτίνος Ι. Κωνσταντίνος

Γραμματείς: Λαιμός Ν. Αντώνιος-Θωμάς, Τραυλού Ν. Μελπομένη

Ταμίας: Ξυλάς Α. Ιωάννης

Αναπλ. Ταμίας: Μακρυμίχαλος Ι. Γεώργιος

Μέλη: Αγγελάκης Ι. Γεώργιος, Αγγελικούσης Α. Ιωάννης,  Βαφειάς Ν. Χαράλαμπος, Βενιάμης Θ. Νικόλαος, Δράγνης Π. Ιωάννης, Ιωαννίδης Π. Ιωάννης, Κανελλάκης Χ.Φραγκίσκος, Καρούσης Ι. Κωνσταντίνος, Κουμάνταρος Γ. Ιωάννης, Κούστας Δ. Ιωάννης (Δρ.), Κωνσταντακόπουλος Β. Κωνσταντίνος, Λασκαρίδης Κ. Παναγιώτης, Λεκανίδης Δ. Στέφανος, Λιβανός Σ. Γεώργιος, Λύρας Κ. Ιωάννης, Λώς Δ. Ματθαίος (Δρ.), Νομικός Α. Μάρκος, Οικονόμου Χ. Γεώργιος, Παπαγιαννόπουλος Α. Βασίλειος, Προκοπίου Γ. Ιωάννα, Φαφαλιός Ι. Δημήτριος, Φράγκου Ν. Αγγελική, Χανδρής Δ. Μιχαήλ.

«Η ελληνική ναυτιλία διατηρεί ακάθεκτη τα πρωτεία» 

Στην ομιλία του στη γενική συνέλευση ο κ. Βενιάμης ανέφερε ότι το 2018 βρίσκει τη ναυτιλία μας να διατηρεί ακάθεκτη τα υψηλά ποσοστά πλοιοκτησίας στη διεθνή ναυτιλιακή κατάταξη. Ειδικότερα, πρόσθεσε, ελέγχουμε το 20% περίπου της παγκόσμιας χωρητικότητας με 4.800 πλοία, με μερίδιο 30% στα δεξαμενόπλοια, 22% στα bulk carriers, 16% στα πλοία μεταφοράς χημικών και προϊόντων πετρελαίου, 15% στα LNG / LPG, 11% στα ψυγεία και 9% στα containers, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιπροσωπεύουμε σταθερά το 50% σχεδόν σε dwt του κοινοτικού στόλου.

Ο πρόεδρος της ΕΕΕ συμπλήρωσε ότι η ποσοτική υπεροχή συνεχίζει να συμπορεύεται μαζί με την ποιοτική παρουσία της ελληνικής ναυτιλίας, «βασιζόμενη στην τεχνογνωσία και στη συσσωρευμένη εμπειρία μας στη διαχείριση του στόλου μας, καθώς και στο χαμηλό μέσο όρο ηλικίας αυτού, που ανέρχεται πια για τα ελληνόκτητα πλοία σε 11,54 έτη, και για τα πλοία υπό ελληνική σημαία σε 13,74 έτη, όταν ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 14,81 έτη».

Ακόμη, εξέφρασε την αισιοδοξία του αναφορικά με την εξέλιξη που θα έχει η έρευνα της ΕΕ για το  φορολογικό καθεστώς της ναυτιλίας σημειώνοντας ότι «είμαστε κοντά στην επίτευξη μιας συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που θα σέβεται προπάντων τη θεσμική και συνταγματική κατοχύρωση του ελληνικού νομοθετικού πλαισίου της ναυτιλίας».