Skip to main content

Δύο ακόμη LPG carriers ναυπηγεί η Erasmus Shipinvest Group

Παρότι το τίμημα της συμφωνίας δεν έγινε γνωστό, ναυλομεσιτικές πηγές προσεγγίζουν το κόστος ναυπήγησης ενός τέτοιου πλοίου μεταξύ 32 και 35 εκατ. δολαρίων.

Ταχέως αναπτύσσεται στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς LPG, η Erasmus Shipinvest Group, η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2010 από κινεζικά συμφέροντα και εδρεύει στη Βουλιαγμένη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή παρήγγειλε εσχάτως δύο πλοία, χωρητικότητας 7.500 κυβικών μέτρων έκαστο, στο ιαπωνικό ναυπηγείο Kyokuyo Shipyard. Παρότι το τίμημα της συμφωνίας δεν έγινε γνωστό, ναυλομεσιτικές πηγές προσεγγίζουν το κόστος ναυπήγησης ενός τέτοιου πλοίου μεταξύ 32 και 35 εκατ. δολαρίων. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2025.

Η Erasmus φαίνεται πως έχει χτίσει στενές σχέσεις με την εν λόγω ιαπωνική γιάρδα, από την οποία παρέλαβε τον Οκτώβριο του 2022 και τον πρώτο μήνα του 2023 δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Σύμφωνα με στοιχεία κινεζικών ναυπηγείων, η εταιρεία θα παραλάβει έως το Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους, τρία ακόμη νεότευκτα LPG carriers, χωρητικότητας 5.000 κυβικών μέτρων έκαστο, από το ιαπωνικό ναυπηγείο Shitanoe Zosen.

Η αγορά των πλοίων μεταφοράς LPG είναι «καυτή» σήμερα, με τα ναύλα στη spot για τα μεγάλα μεγέθη να έχουν «σκαρφαλώσει» πάνω από τα 100.000 δολάρια την ημέρα. Μάλιστα, ο κλάδος παρουσιάζει ιδιαίτερη ανθεκτικότητα, παρά το διογκωμένο βιβλίο παραγγελιών και τις αυξημένες παραδόσεις από τα ναυπηγεία.

Το background

Επικεφαλής της Erasmus Shipinvest Group, η οποία ιδρύθηκε το 2010, είναι ο Zhongyi (John) Su.

Αρχικά, η εταιρεία εστίασε στην αγορά των bulk carriers, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε στα LPG carriers και τα containerships.

Η ναυτιλιακή διαθέτει κεντρικά γραφεία στη Βουλιαγμένη και παραρτήματα στη Σιγκαπούρη, την Κίνα, την Ιαπωνία, το Βιετνάμ και τη Δανία, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της.

Με βάση στοιχεία από πλατφόρμες δεδομένων, ο στόλος της Erasmus Shipinvest Group αποτελείται από 23 πλοία, συμπεριλαμβανομένων των υπό ναυπήγηση μονάδων.

H ναυτιλιακή προσφέρει και υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων, τεχνικής διαχείρισης και διαχείρισης πληρωμάτων, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2022 λάνσαρε την Erasmus Bulk Trading S.A. (EBT), η οποία ασχολείται με τους κλάδους panamaxes/kamsaramaxes και εμπορεύματα τύπου άνθρακα και σιτηρών στις λεκάνες Ατλαντικού και Ειρηνικού.