Skip to main content

Τροφοδοσία LNG σε VLCC της Maran Tankers

Το VLCC, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανές διπλού καυσίμου (dual-fuel), έλαβε περίπου 2.800 μετρικούς τόνους LNG στο λιμάνι Guangzhou

Με αποδέκτη ένα υπερ-δεξαμενόπλοιο (VLCC) της Maran Tankers, συμφερόντων Μαρίας Αγγελικούση, ολοκληρώθηκε η πρώτη μεταφορά LNG από πλοίο σε πλοίο (STS) στην Κίνα. Την τροφοδοσία του πλοίου Maran Dione ανέλαβαν η Pavilion Energy, με έδρα τη Σιγκαπούρη και η κινεζική CNOOC Gas and Power Group. Το VLCC, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανές διπλού καυσίμου (dual-fuel), έλαβε περίπου 2.800 μετρικούς τόνους LNG στο λιμάνι Guangzhou.

«Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος ανοίγει πιθανόν τις πόρτες για τον ανεφοδιασμό LNG σε περισσότερα bulk carriers και product tankers στα αγκυροβόλια των κινεζικών λιμανιών» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Ο Όμιλος Αγγελικούση είναι προσηλωμένος στη βιωσιμότητα και λαμβάνει μέρος σε διακλαδικές συνεργασίες, με στόχο τη μετάβαση σε δραστηριότητες μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα. Είμαστε χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτή την πρωτοποριακή στιγμή για την Κίνα, με δύο σταθερούς εταίρους στον τομέα της ενέργειας, συμβάλλοντας στην απανθρακοποίηση του στόλου μας» τόνισε ο Managing Director της Maran Tankers, Mark Pearson.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ναυτιλιακή «τρέχει» ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου, έχοντας υπό παραγγελία οκτώ suezmaxes με μηχανές διπλού καυσίμου, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα τέσσερα VLCCs με αυτήν την τεχνολογία που παρελήφθησαν στη διάρκεια του τρέχοντος έτους.

Το Maran Dione, το οποίο παραδόθηκε στις 27 Ιουλίου, ήταν το τέταρτο VLCC της σειράς, τα οποία, με βάση τη σχετική ανακοίνωση, παράγουν 50% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από ένα αντίστοιχου τύπου πλοίο, με έτος κατασκευής το 2008. Αυτά τα τέσσερα πλοία είναι τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον VLCCs διεθνώς, σύμφωνα με την Maran Tankers.