Skip to main content

«Άλμα» στην κερδοφορία της Performance Shipping

«Βullish» η εταιρεία για τις προοπτικές της αγοράς των tankers

Διογκώθηκαν τα κέρδη της Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού, με επικεφαλής την πρόεδρο του ΔΣ, Αλίκη Παληού, για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο, με ώθηση από την ισχυρή αγορά των δεξαμενόπλοιων.

Ειδικότερα, η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο κατέγραψε κέρδη 18,4 εκατ. δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 3,87 εκατ. δολαρίων το ίδιο διάστημα του 2022. Τα έσοδα της εταιρείας «σκαρφάλωσαν» στα 31,4 εκατ. δολάρια από 16,7 εκατ. δολάρια.

Σε επίπεδο πρώτου εξαμήνου, η ναυτιλιακή σημείωσε κέρδη 34 εκατ. δολαρίων, έναντι 1,79 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα και έσοδα περίπου 61 εκατ. δολαρίων από 25,2 εκατ. δολάρια το πρώτο μισό του 2022.

Ενδεικτικό της θετικής αγοράς είναι η αύξηση του μέσου ημερήσιου ισοδύναμου χρονοναύλωσης που εξασφάλισε η εταιρεία για το πρώτο εξάμηνο. Συγκεκριμένα, το TCE ανήλθε σε 41.526 δολάρια από 18.888 δολάρια το περσινό πρώτο μισό.

Τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του δευτέρου τριμήνου ανέρχονταν σε περίπου 70,7 εκατ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 78% σε σχέση με το ταμείο στο τέλος του 2022, και πολλαπλάσιο κατά 7,4 της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης της μετοχής.

«Bullish» για την αγορά 

Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο CEO της Performance Shipping, Ανδρέας Μιχαλόπουλος για την πορεία της αγοράς των tankers. «Πιστεύουμε ότι το ισχυρό περιβάλλον θα παραμείνει βιώσιμο στο τρέχον έτος και μετέπειτα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η εισηγμένη, η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 7,8% το 2023, λαμβάνοντας στήριξη από την ισχυρή κινεζική ζήτηση για αργό πετρέλαιο και τα νέα εμπορικά πρότυπα που οδηγούν σε μακρινές αποστάσεις, ενώ η προσφορά του στόλου αναμένεται να αναπτυχθεί με ένα μέτριο ρυθμό 2,1% φέτος.

Ο στόλος της Performance Shipping αποτελείται από οκτώ tankers, ενώ «τρέχει» ναυπηγικό πρόγραμμα για ένα ακόμη LR2 aframax, το οποίο θα είναι «LNG-Ready» και θα παραδοθεί το 2025.