Skip to main content

Αρμενία- Αζερμπαϊτζάν: Τρεις Αρμένιοι στρατιώτες νεκροί σε μάχες στα σύνορα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τρεις Αρμένιοι στρατιώτες σκοτώθηκαν σε μάχες με δυνάμεις του Αζερμπαϊτζάν στα σύνορα των δύο χωρών, ανακοίνωσε σήμερα το Γερεβάν.

Επρόκειτο για τις φονικότερες συγκρούσεις μετά το τέλος του πολέμου στο Ναγκόρνο Καραμπάχ το 2020.

Στις μάχες «που ακολούθησαν επίθεση των δυνάμεων του Αζερμπαϊτζάν», ο απολογισμός των θυμάτων ανήλθε σε «τρεις νεκρούς και δύο τραυματίες στην αρμενική πλευρά», ανέφερε το υπουργείο Άμυνας της Αρμενίας σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε, διευκρινίζοντας ότι οι συγκρούσεις σημειώθηκαν σε βορειοανατολικό τομέα των συνόρων.

Στον πόλεμο-αστραπή έξι εβδομάδων το 2020 (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος), ο στρατός του Αζερμπαϊτζάν εξεδίωξε αρμένιους αυτονομιστές και δυνάμεις της Αρμενίας από περιοχές που έλεγχαν από τη δεκαετία του 1990 στον θύλακα Ναγκόρνο Καραμπάχ και γύρω από αυτόν, προτού οι δύο πλευρές καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός με τη μεσολάβηση της Ρωσίας.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.