Ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Ισραέλ Κατζ, δήλωσε την Πέμπτη ότι η χώρα του είναι «έτοιμη να επαναλάβει τον πόλεμο με το Ιράν», προσθέτοντας πως αναμένει το «πράσινο φως» από τις Ηνωμένες Πολιτείες για να οδηγήσει το Ιράν «στη Λίθινη Εποχή».
«Οι Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις είναι έτοιμες τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά, και οι στόχοι έχουν ήδη καθοριστεί», ανέφερε ο Κατζ σε βιντεοσκοπημένη δήλωσή του.
«Αναμένουμε το πράσινο φως από τις Ηνωμένες Πολιτείες — πρωτίστως για να ολοκληρωθεί η εξάλειψη της δυναστείας του Αλί Χαμενεΐ… και επιπλέον για να επιστρέψουμε το Ιράν στη Σκοτεινή και τη Λίθινη Εποχή, καταστρέφοντας βασικές ενεργειακές και ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και αποδομώντας την εθνική οικονομική του υποδομή.»
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












