Skip to main content

Ιρανικό ΥΠΕΞ: «Παράνομη πράξη» ο αμερικανικός ναυτικός αποκλεισμός

EPA/ALI HAIDER

Τι ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών σε ανάρτησή του

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το ιρανικό Υπουργείο Εξωτερικών κατηγόρησε την Κυριακή τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι παραβιάζουν τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός, μετά την επιβολή ναυτικού αποκλεισμού σε ιρανικά λιμάνια. Σύμφωνα με την Τεχεράνη, η ενέργεια αυτή συνιστά όχι μόνο παραβίαση της εκεχειρίας που είχε επιτευχθεί με τη μεσολάβηση του Πακιστάν, αλλά και μια «παράνομη και εγκληματική πράξη».

Ο εκπρόσωπος του ιρανικού ΥΠΕΞ, Εσμαΐλ Μπαγαεΐ, δήλωσε μέσω ανάρτησης στην πλατφόρμα X ότι ο λεγόμενος αποκλεισμός των ιρανικών ακτών από τις ΗΠΑ αντιβαίνει στο διεθνές δίκαιο. Παράλληλα, υποστήριξε ότι η στοχευμένη πίεση προς τον ιρανικό πληθυσμό συνιστά μορφή συλλογικής τιμωρίας, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως έγκλημα πολέμου και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

Την ίδια στιγμή, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε το Ιράν για παραβίαση της εκεχειρίας, ισχυριζόμενος ότι ιρανικές δυνάμεις άνοιξαν πυρ εναντίον πλοίων στην περιοχή.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.