Το ιρανικό Υπουργείο Εξωτερικών κατηγόρησε την Κυριακή τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι παραβιάζουν τη συμφωνία κατάπαυσης του πυρός, μετά την επιβολή ναυτικού αποκλεισμού σε ιρανικά λιμάνια. Σύμφωνα με την Τεχεράνη, η ενέργεια αυτή συνιστά όχι μόνο παραβίαση της εκεχειρίας που είχε επιτευχθεί με τη μεσολάβηση του Πακιστάν, αλλά και μια «παράνομη και εγκληματική πράξη».
Ο εκπρόσωπος του ιρανικού ΥΠΕΞ, Εσμαΐλ Μπαγαεΐ, δήλωσε μέσω ανάρτησης στην πλατφόρμα X ότι ο λεγόμενος αποκλεισμός των ιρανικών ακτών από τις ΗΠΑ αντιβαίνει στο διεθνές δίκαιο. Παράλληλα, υποστήριξε ότι η στοχευμένη πίεση προς τον ιρανικό πληθυσμό συνιστά μορφή συλλογικής τιμωρίας, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως έγκλημα πολέμου και έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
Την ίδια στιγμή, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε το Ιράν για παραβίαση της εκεχειρίας, ισχυριζόμενος ότι ιρανικές δυνάμεις άνοιξαν πυρ εναντίον πλοίων στην περιοχή.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












