Επικριτική ως προς την απόφαση των ΗΠΑ για τον ναυτικό αποκλεισμό των Στενών του Ορμούζ εμφανίστηκε η υπουργός Άμυνας της Ισπανίας Μαργκαρίτα Ρόμπλες.
«Πιστεύω επίσης ότι είναι κάτι που δεν έχει κανένα νόημα (…) Αποτελεί άλλο ένα επεισόδιο σε όλη αυτήν την παρέκκλιση στην οποία μας έχουν οδηγήσει», σημείωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στη δημόσια ισπανική τηλεόραση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












