Η Ιρανική Πρεσβεία στη Ζιμπάμπουε τρολάρει τον Ντόναλντ Τραμπ και τις απειλές του για το άνοιγμα του Ορμούζ γράφοντας: «Χάσαμε τα κλειδιά»
Προηγουμένως, στις 4 Απριλίου είχε γράψει στο Χ απευθυνόμενη απευθείας στον Αμερικανό πρόεδρο: «Τραμπ, σε παρακαλούμε μίλα. Βαριόμαστε».
Η ανάρτηση έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες και έγινε μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας τρολαρίσματος που έχουν ξεκινήσει οι ιρανικές πρεσβείες σε όλο τον κόσμο εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών από την έναρξη του πολέμου στις 28 Φεβρουαρίου 2026.
Next request, please. pic.twitter.com/V2fJ6w2FOT
— Iran Embassy in Zimbabwe (@IRANinZIMBABWE) April 5, 2026
Η επίθεση των meme φαίνεται να ξεκίνησε με την Πρεσβεία του Ιράν στη Νότια Αφρική, ο λογαριασμός της οποίας έχει ξεπεράσει τους 100.000 ακόλουθους που δημοσιεύουν memes αυτοκινήτων, πλαστές συνομιλίες στο WhatsApp και κινούμενα σχέδια Lego που χλευάζουν τις στρατιωτικές επιχειρήσεις των ΗΠΑ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












