Skip to main content

Ιρανός αξιωματούχος: Το Ορμούζ θα ανοίξει ξανά μόνο για όσους συμμορφωθούν με τους όρους μας, όχι για τον Τραμπ

REUTERS/Stringer/File Photo

«Τα 47 χρόνια φιλοξενίας τελείωσαν για πάντα», τόνισε

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Εμπραχίμ Αζίζι, επικεφαλής της Επιτροπής Εθνικής Ασφάλειας του Ιρανικού Κοινοβουλίου, προειδοποίησε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα ανακτήσουν την πρόσβαση στα Στενά του Ορμούζ και ότι από τώρα και στο εξής μόνο «όσοι συμμορφώνονται» με τους όρους του Ιράν θα επιτρέπεται να διέρχονται πλοία από το βασικό στενό.

«Τα Στενά του Ορμούζ σίγουρα θα ανοίξει ξανά, αλλά όχι για εσάς. Θα είναι ανοιχτό για όσους συμμορφώνονται με τους νέους νόμους του Ιράν», έγραψε ο Αζίζι στο X, χωρίς να διευκρινίζει ποιοι είναι αυτοί οι νέοι όροι.

«Τα 47 χρόνια φιλοξενίας τελείωσαν για πάντα», πρόσθεσε.

Οι δηλώσεις του Αζίζι έρχονται μετά την ανακοίνωση του Βρετανού πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ νωρίτερα σήμερα ότι η Βρετανία θα πραγματοποιήσει αυτή την εβδομάδα συνάντηση με περίπου 35 χώρες για να συζητήσουν πώς θα ανοίξουν ξανά τα Στενά.

Με πληροφορίες από Times of Israel

Μείνετε συνοντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.