Ο ιρανικός στρατός απειλεί πως θα στοχοποιήσει ξενοδοχεία που φιλοξενούν Αμερικανούς στρατιώτες στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.
«Όταν οι αμερικανικές δυνάμεις καταλύουν σε ένα ξενοδοχείο, τότε από τη δική μας οπτική γωνία αυτό το ξενοδοχείο καθίσταται αμερικανικό», δήλωσε στην κρατική τηλεόραση ο εκπρόσωπος των ιρανικών ενόπλων δυνάμεων, Αμπολφάζλ Σεκάρτσι. «Πρέπει να μείνουμε απλά άπραγοι και να αφήσουμε τους Αμερικανούς να μας χτυπήσουν; Πρέπει να χτυπήσουμε όπου κι αν βρίσκονται» ανέφερε.
Οι δηλώσεις αυτές έγιναν την ώρα που αμερικανικά ΜΜΕ μεταδίδουν πληροφορίες ότι ο Λευκός Οίκος και το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας εξετάζουν την αποστολή τουλάχιστον 10.000 επιπλέον στρατιωτών στη Μέση Ανατολή τις επόμενες ημέρες. Στόχος είναι να διαθέτει ο Αμερικανός πρόεδρος περισσότερες στρατιωτικές επιλογές, γράφει η WSJ επικαλούμενη αξιωματούχους του υπουργείου Άμυνας, την ώρα που ο Ντόναλντ Τραμπ παρέτεινε κατά 10 ημέρες το τελεσίγραφο που έχει απευθύνει στο Ιράν προκειμένου να ανοίξει τα Στενά του Ορμούζ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












