Τα πλοία αποφεύγουν να διέλθουν από τα Στενά του Ορμούζ εξαιτίας των αυξημένων κινδύνων και των ασφαλίστρων πολέμου – και όχι επειδή το πέρασμα έχει κλείσει, υποστηρίζει το Ιράν.
Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα X, ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Αμπάς Αραγτσί, τονίζει ότι «τα Στενά του Ορμούζ δεν είναι κλειστά», αποδίδοντας την αποφυγή τους από τη ναυτιλία στον φόβο των ασφαλιστικών εταιρειών.
Όπως αναφέρει, «τα πλοία διστάζουν επειδή οι ασφαλιστές φοβούνται τον πόλεμο επιλογής που ξεκινήσατε – όχι το Ιράν», απευθυνόμενος προς τις ΗΠΑ και το Ισραήλ.
Παράλληλα, προειδοποιεί ότι «καμία ασφαλιστική – και κανένας Ιρανός – δεν πρόκειται να επηρεαστεί από περισσότερες απειλές», αφήνοντας αιχμές για την κλιμάκωση της ρητορικής.
Ο Ιρανός ΥΠΕΞ καταλήγει με μια έμμεση προειδοποίηση για το παγκόσμιο εμπόριο, σημειώνοντας ότι «η ελευθερία της ναυσιπλοΐας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την ελευθερία του εμπορίου», καλώντας τη διεθνή κοινότητα να σεβαστεί και τα δύο, διαφορετικά – όπως λέει – «δεν θα υπάρχει κανένα από τα δύο».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











