Skip to main content

Ζαχάροβα για επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις της Νατάνζ: «Κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου»

REUTERS/Evgenia Novozhenina/File Photo

Το ρωσικό ΥΠΕΞ καταδικάζει τον βομβαρδισμό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την επίθεση στις εγκαταστάσεις εμπλουτισμού ουρανίου του Ιράν, στη Νατάνζ, καταδίκασε το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.

«Πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εκπρόσωπος του ρωσικού ΥΠΕΞ Μαρία Ζαχάροβα.

Το Ιράν κατηγόρησε σήμερα τις ΗΠΑ και το Ισραήλ ότι έπληξαν την πυρηνική εγκατάσταση της Νατάνζ. «Έπειτα από εγκληματικές επιθέσεις που πραγματοποίησαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το σφετεριστικό σιωνιστικό καθεστώς εναντίον της χώρας μας, το συγκρότημα εμπλουτισμού [ουρανίου] της Νατάνζ τέθηκε στο στόχαστρο σήμερα το πρωί» ανακοίνωσε ο ιρανικός Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας, διευκρινίζοντας πως “καμία διαρροή ραδιενεργών υλικών δεν έχει αναφερθεί” στην περιοχή.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.