Ο επικεφαλής του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε, δήλωσε «βέβαιος» ότι οι σύμμαχοι θα βρουν «έναν τρόπο να προχωρήσουν» για την επανεκκίνηση της κυκλοφορίας κατά μήκος του Στενού του Ορμούζ.
«Οι σύμμαχοι… συζητούν έντονα μεταξύ τους [και] με τις Ηνωμένες Πολιτείες για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης αυτού του τεράστιου ζητήματος ασφάλειας», δήλωσε ο Ρούτε σε δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες. «Είμαι βέβαιος ότι οι σύμμαχοι, όπως πάντα, θα κάνουν τα πάντα για να υποστηρίξουν το κοινό μας συμφέρον».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












