Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση στις δυτικές και ανατολικές κεντρικές περιοχές της Κούβας καθώς ορισμένοι από τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας επανασυνδέθηκαν στο δίκτυο.
Αυτό γνωστοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο φορέας εκμετάλλευσης του δικτύου της Κούβας (UNE).
Το εθνικό ηλεκτρικό δίκτυο της Κούβας κατέρρευσε τη Δευτέρα, αφήνοντας περίπου 10 εκατομμύρια ανθρώπους χωρίς ρεύμα εν μέσω του πετρελαϊκού αποκλεισμού που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ και ο οποίος συνέτεινε στην κατάρρευση του ήδη απαρχαιωμένου συστήματος παραγωγής ενέργειας του νησιού.
Η UNE ανέφερε ότι οι σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής Diez de Octubre και Carlos Manuel de Cespedes επανήλθαν σε λειτουργία, προσθέτοντας ότι τα δυτικά και ανατολικά κεντρικά συστήματα έχουν επανασυνδεθεί στο δίκτυο του νησιού.
Διαβάστε ακόμη:
Η Κούβα ανακοίνωσε ολική διακοπή ρεύματος
Τραμπ: «Πιστεύω ότι θα έχω την τιμή να πάρω την Κούβα»
Κούβα: Διαδηλωτές λεηλάτησαν γραφεία του κομμουνιστικού κόμματος (βίντεο)
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












