Skip to main content

Ο σουλτάνος του Ομάν συνεχάρη τον νέο ανώτατο ηγέτη του Ιράν Αγιατολάχ Μοτζτάμπα Χαμενεΐ

EPA/JOSE SARMENTO MATOS / POOL

Το Ομάν ήταν μεσολαβητής στις πρόσφατες συνομιλίες μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Σουλτάνος ​​του Ομάν, Χάιτχαμ μπιν Ταρίκ, συνεχάρη τον Αγιατολάχ Μοτζτάμπα Χαμενεΐ για τον διορισμό του ως νέου ανώτατου ηγέτη του Ιράν, αναφέρει το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων του Ομάν.

«Η Αυτού Μεγαλειότητα ο Σουλτάνος ​​Χάιτχαμ μπιν Ταρίκ – είθε ο Θεός να τον προστατεύει και να τον διαφυλάσσει – απέστειλε συγχαρητήρια τηλεγράφημα στον Σεβασμιότατο Αγιατολάχ Μοτζτάμπα Χαμενεΐ με την ευκαιρία της εκλογής του ως Ανώτατου Ηγέτη της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν», αναφέρει το πρακτορείο.

Το Ομάν ήταν μεσολαβητής στις πρόσφατες συνομιλίες μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών, οι οποίες κατέρρευσαν κατά τη διάρκεια του πολέμου που πυροδοτήθηκε από κοινές επιθέσεις ΗΠΑ-Ισραήλ στο Ιράν.

Πηγή: AFP

Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.