Ο βασιλιάς της Νορβηγίας Χάραλντ Ε΄ εισήχθη σε νοσοκομείο κατά τη διάρκεια ιδιωτικών διακοπών του στην Τενερίφη, καθώς παρουσίασε λοίμωξη και συμπτώματα αφυδάτωσης, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη το παλάτι. Ο 89χρονος μονάρχης, ο οποίος πρόσφατα γιόρτασε τα γενέθλιά του, παρακολουθείται από τους θεράποντες ιατρούς.
Σε επίσημη ανακοίνωση επισημαίνεται ότι, δεδομένων των συνθηκών, η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ικανοποιητική.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












