Για σκόπιμη διακοπή της εξωτερικής παροχής ρεύματος στον κατεχόμενο πυρηνικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Ζαπορίζια κατηγόρησε την Ρωσία ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σιμπίχα υποστηρίζοντας ότι η Ρωσία ετοιμάζεται να συνδέσει τον σταθμό στο δικό της δίκτυο.
Ο πυρηνικός σταθμός της Ζαπορίζια, ο μεγαλύτερος της Ευρώπης, έχει αποκοπεί από εξωτερική παροχή ρεύματος για περισσότερο από μία εβδομάδα. Ψύχεται από γεννήτριες ντίζελ έκτακτης ανάγκης.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












