Skip to main content

ΥΠΕΞ Ιράν: Χαιρετίζουμε το τέλος των αμερικανικών επιθέσεων στην Υεμένη

REUTERS/Khaled Abdullah

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τεχεράνη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράν χαιρετίζει το τέλος των αμερικανικών επιθέσεων στην Υεμένη, δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών του, αφού ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι η Ουάσιγκτον θα σταματήσει να βομβαρδίζει τους ευθυγραμμισμένους με το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης.

Η Τεχεράνη αναφέρει ότι «χαιρέτισε τον τερματισμό της αμερικανικής επιθετικότητας εναντίον της χώρας», επαινώντας τους κατοίκους της Υεμένης για τη «θρυλική αντίστασή τους».

Τι προβλέπει η συμφωνία

Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών προβλέπει ότι ούτε οι ΗΠΑ ούτε οι Χούθι θα στοχοποιήσουν τους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Μπαμπ αλ-Μαντάμπ, ανακοίνωσε η μεσολαβήτρια χώρα, το Ομάν.

Οι Χούθι, ωστόσο, υποστήριξαν ότι θα συνεχίσουν να εξαπολύουν άμεσες επιθέσεις στο Ισραήλ.

Ο Τραμπ είπε ότι οι Χούθι της Υεμένης συμφώνησαν να σταματήσουν να διαταράσσουν σημαντικούς ναυτιλιακούς δρόμους στη Μέση Ανατολή.

Με πληροφορίες από Times of Israel 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.