Και οι επτά πυρηνικοί αντιδραστήρες της Ισπανίας βρίσκονται σε ασφαλή κατάσταση, δήλωσε τη Δευτέρα το συμβούλιο πυρηνικής ασφάλειας της χώρας μετά από το μπλακ άουτ που έπληξε τη χώρα.
Τέσσερις αντιδραστήρες σταμάτησαν να λειτουργούν αυτόματα μετά τη διακοπή, μετά την οποία τέθησαν σε λειτουργία γεννήτριες έκτακτης ανάγκης.
Για τους υπόλοιπους τρεις αντιδραστήρες που δεν λειτουργούσαν εκείνη τη στιγμή, άρχισαν επίσης να δουλεύουν γεννήτριες έκτακτης ανάγκης ώστε να διατηρηθούν σε ασφαλή κατάσταση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












