Το δίκτυο του ηλεκτρικού στην Κούβα τέθηκε εκτός λειτουργίας σήμερα, αφού ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος παρουσίασε βλάβη, με αποτέλεσμα όλο το νησί να βυθιστεί στο σκοτάδι, ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Ορυχείων.
Νωρίτερα σήμερα η κυβέρνηση του νησιού έκλεισε τα σχολεία και όσες βιομηχανίες δεν θεωρούνται απολύτως αναγκαίες, ενώ έστειλε στο σπίτι τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους, σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσει ενέργεια.


Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












