Η πυρκαγιά που ξέσπασε το βράδυ στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια στην Ουκρανία, τον οποίο ελέγχουν οι Ρώσοι, «κατασβέστηκε πλήρως», ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής των αρχών που έχει τοποθετήσει η Ρωσία στη συγκεκριμένη περιφέρεια.
«Η πυρκαγιά που είχε εκδηλωθεί σε πύργο ψύξης στο πυρηνικό ηλεκτροπαραγωγικό εργοστάσιο στη Ζαπορίζια έπειτα από επίθεση των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων κατασβέστηκε πλήρως», ανέφερε ο αξιωματούχος αυτός, ο Βλαντίμιρ Ρόγκοφ.
Το Κίεβο από την πλευρά του κατηγόρησε τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις πως έβαλαν φωτιά στο πυρηνικό εργοστάσιο, το μεγαλύτερο της Ευρώπης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












