Νομοσχέδιο που προβλέπει κατάργηση των διοδίων στους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους ενέκρινε η Πολωνία.
Η κυβέρνηση υιοθέτησε ήδη τον σχετικό νόμο, βάσει του οποίου η διέλευση θα είναι εφεξής δωρεάν από όσα διόδια διαχειρίζεται το κράτος.
«Οι αυτοκινητόδρομοι είναι για να εξυπηρετούν τους πολίτες, όχι για να γίνονται εισπρακτικός μηχανισμός» είπε ο πρωθυπουργός Ματέους Μοραβιέτσκι, σύμφωνα με το Euronews.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












