Skip to main content

Gazprom: 40% λιγότερο φυσικό αέριο στη Γερμανία μέσω Nord Stream

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ρωσική Gazprom ανακοίνωσε σήμερα ότι μείωσε κατά περισσότερο του 40% την δυναμικότητα της αποστολής φυσικού αερίου προς την Γερμανία μέσω του αγωγού φυσικού αερίου Nord Stream, αφού ο γερμανικός όμιλος Siemens δεν εξήγαγε προς την Ρωσία αναγκαίο εξοπλισμό.

«Οι παραδόσεις φυσικού αερίου μέσω του αγωγού φυσικού αερίου Nord Stream δεν μπορούν να διασφαλισθούν παρά μέχρι το επίπεδο των 100 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων ημερησίως, έναντι των προβλεπόμενων 167 κυβικών μέτρων ημερησίως», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Gazprom που αναρτήθηκε στο Telegram.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters, AFP

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.