Περισσότερα από 600 κτήρια έχουν καταστραφεί στο Χαρκίβ (Χάρκοβο), τη δεύτερη σε πληθυσμό πόλη της Ουκρανίας, αφότου ξεκίνησε η ρωσική εισβολή, ανέφερε σήμερα ο δήμαρχος Ιχόρ Τερέχοφ.
«Σχολεία, βρεφονηπιακοί σταθμοί, νοσοκομεία, κλινικές καταστράφηκαν. Ο ρωσικός στρατός μας βομβαρδίζει διαρκώς από ξηράς και αέρος», είπε ο δήμαρχος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση.
Ο Τερέχοφ σημείωσε πάντως ότι όποιος θέλει να φύγει από την πόλη έχει ακόμη τη δυνατότητα να το κάνει, είτε οδικώς είτε με τρένο.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












