Skip to main content

Τούρκοι στρατιωτικοί αναχώρησαν για το Αζερμπαϊτζάν

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας στρατηγός και 35 αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων της Τουρκίας θα αναλάβουν υπηρεσία στο από κοινού με την Ρωσία κέντρο επιτήρησης της εκεχειρίας στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, δήλωσε σήμερα ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ.

«Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής και της λειτουργία του κοινού κέντρου, οι δικοί μας, ένας στρατηγός και 35 αξιωματικοί θα αναλάβουν υπηρεσία», δήλωσε ο Ακάρ σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu.

Ο Ακάρ επιβεβαίωσε ότι οι Τούρκοι στρατιωτικοί ήδη αναχώρησαν για το Αζερμπαϊτζάν.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.