Ανοιξιάτικες είναι οι θερμοκρασίες στη Νέα Υόρκη, καθώς μόλις 12 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, ο υδράργυρος σκαρφάλωσε σήμερα στους 19 βαθμούς Κελσίου.
Πρόκειται για την υψηλότερη θερμοκρασία από το 1923, όταν ο υδράργυρος είχε ανέλθει στους 17,7 βαθμούς κελσίου.
Σημειώνεται ότι η μέση θερμοκρασία για την εποχή ανέρχεται στους 3 βαθμούς κελσίου.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












