Skip to main content

Ιράκ προς Σ.Α. ΟΗΕ: Να φύγουν οι Τούρκοι στρατιώτες από το έδαφός μας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράκ απηύθυνε έκκληση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών να απαιτήσει από την Τουρκία να αποσύρει αμέσως και άνευ όρων τα στρατεύματά της από το βόρειο Ιράκ, αποκαλώντας την ανάπτυξη δυνάμεων του τουρκικού στρατού στο έδαφός του «κατάφωρη παραβίαση» του διεθνούς δικαίου.

«Καλούμε το Συμβούλιο Ασφαλείας να απαιτήσει η Τουρκία να αποσύρει τις δυνάμεις της αμέσως και να μην παραβιάσει ξανά την εθνική κυριαρχία του Ιράκ», τόνισε ο πρεσβευτής του Ιράκ στα Ηνωμένα Έθνη Μοχάμεντ Αλί Αλχακίμ, σε επιστολή του προς την πρεσβεύτρια των ΗΠΑ Σαμάνθα Πάουερ, η οποία ασκεί την προεδρία του Σ.Α. αυτόν τον μήνα.

Η Βαγδάτη έκανε λόγο για «κατάφωρη παραβίαση των αρχών του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ, παραβίαση της ιρακινής εδαφικής ακεραιότητας και της εθνικής κυριαρχίας του κράτους του Ιράκ» στην επιστολή, σύμφωνα με ανεπίσημη μετάφραση, η οποία συντάχθηκε στα αραβικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.