Skip to main content

Σομαλία: Οι ισλαμιστές της Αλ Σεμπάμπ ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση στο κονβόι του ΟΗΕ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Σομαλοί ισλαμιστές της Αλ Σεμπάμπ ανέλαβαν την ευθύνη για την έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου με στόχο κονβόι του ΟΗΕ κοντά στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσα της Σομαλίας, Μογκαντίσου, το πρωί.

Η τρομοκρατική ενέργεια κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον τρεις ανθρώπους.

«Οι Μουτζαχεντίν μαχητές μας, με βάση το Μογκαντίσου, έβαλαν σήμερα στο στόχαστρό τους ένα κονβόι ξένων μισθοφόρων και αποστατών συμμάχων τους κοντά στο αεροδρόμιο»,  ανέφερε ο Σεΐχ Αμπντιασίς Αμπού Μουσάμπ, εκπρόσωπος των ακραίων ισλαμιστών της Αλ Σεμπάμπ για τις στρατιωτικές τους επιχειρήσεις.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.