Skip to main content

Ουγγαρία: Κλείνουν μπαρ και χώροι ψυχαγωγίας γα τον περιορισμό του κορωνοϊού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Ουγγαρία θα κλείσει τα μπαρ και τους χώρους ψυχαγωγίας και θα επιβάλλει νυχτερινή απαγόρευση της κυκλοφορίας από τα μεσάνυχτα της Τρίτης για να περιορίσει την ταχεία εξάπλωση των μολύνσεων από τον νέο κορωνοϊό, δήλωσε ο πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν σε βίντεο που ανάρτησε στη σελίδα του στο Facebook.

Ο Ορμπάν είπε ότι η κυβέρνηση υιοθέτησε “ειδική έννομη τάξη” για την απαγόρευση της κυκλοφορίας, η οποία θα ισχύει από τα μεσάνυχτα έως τις 05.00 το πρωί.

Ωστόσο, τα σχολεία παραμένουν ανοιχτά, καθώς και τα καταστήματα και τα εστιατόρια.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.