Skip to main content

Ξεκλείδωσε τη ζωή: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

“Ξεκλείδωσε τη ζωή” είναι το νέο μήνυμα της καμπάνιας ευαισθητοποίησης του κοινού ξεκινάει στις 11 Ιουνίου από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία και την ανάγκη των ασθενών για μια ζωή ελεύθερη από τους περιορισμούς της νόσου, με οδηγό τη μοναδικότητά τους.

Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια της αιμορροφιλίας, καθώς και να ενθαρρύνει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τα προσωπικά τους όνειρα και το οικογενειακό και συγγενικό περιβάλλον να τους στηρίζει. Σημαντικός άξονας είναι το ευρύ κοινό να υιοθετήσει και να διαδώσει το θετικό μήνυμα της καμπάνιας, για τη στάση ζωής, τα όνειρα, την υπομονή, την αισιοδοξία.

Έμπνευση… για την καμπάνια:

Κάθε μητέρα που θέλει να βοηθήσει να ανθίσουν τα ταλέντα του παιδιού της, χωρίς τον φόβο της καθημερινότητας και να γίνει σύμμαχος στα όνειρα του…

Κάθε παιδί που ξεδιπλώνει τη φαντασία του και τη διάθεσή του να ζήσει, όπως οι φίλοι του…

Κάθε έφηβος που θέλει να είναι μέλος της παρέας και να περνά χρόνο με αυτούς που αγαπά, χωρίς περιορισμούς…

Κάθε ενήλικας που θέλει να καλλιεργήσει τις μοναδικές δεξιότητές του και να ακολουθήσει το δικό του ξεχωριστό μονοπάτι ζωής…

Η καμπάνια μέρος της ζωής

Οι δράσεις που έχουν επιλεγεί και πλαισιώνουν την καμπάνια είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις νέες δυνατότητες της σύγχρονης ζωής και το «σήμερα», δίνοντας στο κοινό την  ευκαιρία της διάδρασης “προκαλώντας” την ενεργή συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για την αιμορροφιλία. Η προβολή της θα ξεκινήσει σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης μέσω του YouTube channel (πατήστε επάνω) #xeklidosetizoi του microsite (πατήστε επάνω) http://www.xeklidosetizoi.com που  έχουν δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό με στόχο το κοινό να έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για την καμπάνια.

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται με κεντρικό σημείο αναφοράς “Το δακτυλικό αποτύπωμα” (η μοναδικότητα) που “ξεκλειδώνει” …τη ζωή.  Με το αποτύπωμά του κάποιος ξεκλειδώνει το κινητό του, περιηγείται στο διαδίκτυο και “ξεκλειδώνει” έναν ολόκληρο κόσμο. Λαμβάνει ερεθίσματα, οραματίζεται,  σκέφτεται την επόμενη μέρα, το μέρος που επιθυμεί και ονειρεύεται να επισκεφτεί, τον προσωπικό στόχο που θέλει να εκπληρώσει κ.ο.κ. Συμμετέχει στο διάλογο, μοιράζεται σκέψεις, όνειρα, στόχους- επικοινωνεί, ανακαλύπτει, εξερευνά.

Η αιμορροφιλία δυσκολεύει τη ζωή των ασθενών

Η καθημερινότητα των ασθενών με αιμορροφιλία συχνά κατακλύζεται από στιγμές που αφορούν τη νόσο και την αντιμετώπισή της, έχοντας πάντα μια δεύτερη σκέψη για τις συνέπειες κάθε κίνησης, θέτοντας τις προσωπικές ανάγκες έκφρασης και ανάδειξης των ταλέντων τους σε δεύτερη μοίρα.

Με το μήνυμα «Ξεκλείδωσε τη ζωή» η CSL Behring δείχνει πως οι ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα μπορούν να ξεκλειδώσουν νέες δυνατότητες και εμπειρίες και να ζουν το «σήμερα», μακριά από τους περιορισμούς μιας ζωής με Αιμορροφιλία.  Μια σειρά από ξεχωριστές ιστορίες ασθενών που κατάφεραν να «ξεκλειδώσουν» τις ζωές τους αφήνοντας το μοναδικό τους αποτύπωμα!

Η CSL Behring δίπλα στον ασθενή

Αναφερόμενη στην πρωτότυπη αυτή καμπάνια η γενική διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα Μαριάννα Κωνσταντινίδη, επεσήμανε η εταιρεία έχει  επιστημονική εξειδίκευσή στις αιμορραγικές διαταραχές ενώ κάνει συνεχή επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη θεραπειών για την αιμορροφιλία. Συνεπώς, έχει δεσμευθεί να είναι δίπλα στον ασθενή προσπαθώντας να κάνει καλύτερη την ποιότητα ζωής του και να του προσφέρει θεραπευτικές λύσεις.