Κάθε μεγάλος αγώνας κρίνεται στο τέλος, υπενθυμίζουν οι παλαίμαχοι κορυφαίοι μας μπασκετμπολίστες Θοδωρής Παπαλουκάς και Δημήτρης Διαμαντίδης που πρωταγωνιστούν στο νέο σποτ του υπουργείου Υγείας για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού.
«Συνεχίζουμε την προσπάθεια. Τηρούμε τα μέτρα ατομικής προστασίας καθώς προχωράει ο εμβολιασμός μέχρι να χτίσουμε την ανοσία του πληθυσμού» αναφέρει ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας σε ανάρτησή του στο twitter, ευχαριστώντας τον Δ. Διαμαντίδη και τον Θ. Παπαλουκά για τη συμμετοχή τους στο σποτ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












