Skip to main content

Δήμος Χανίων- ΔΕΔΙΣΑ: Συγκεντρώθηκαν 12 τόνοι αποβλήτων ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ποσότητα 12 τόνων ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών αποβλήτων συγκέντρωσαν τους τελευταίους μήνες στα Χανιά με το σύστημα «Πόρτα- Πόρτα», συνεργεία του Δήμου και της Διαδημοτικής Επιχείρησης Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων. Η τελευταία χρονικά δράση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Ιουλίου και κατά τη διάρκεια της συγκεντρώθηκε ποσότητα 3 τόνων ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών αποβλήτων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, η συμμετοχή των πολιτών σε όλες τις δράσεις ήταν μεγάλη, σε όλο το εύρος του Δήμου καθώς στην πρώτη αποκομιδή συγκεντρώθηκαν 1,5 τόνος ηλεκτρικά απόβλητα, στην δεύτερη 3 τόνοι και στην τρίτη φορά τα απορρίμματα ξεπέρασαν τους 4 τόνους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.