Skip to main content

Γερμανία: Στόχος το 65% της ενέργειας από ΑΠΕ πριν το 2030

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Οικονομικών Πέτερ Άλτμάιερ πιστεύει ότι η Γερμανία είναι δυνατόν να ξεπεράσει τον κλιματικό στόχο της για το 2030. 

«Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να επιτύχουμε το στόχο του 65% ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές πριν από το 2030», δήλωσε ο Άλτμάιερ  σε συνέντευξή του η οποία θα δημοσιευτεί στο αυριανό φύλλο της εφημερίδας “taz” .

Η ταχύτερη επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι και προς το συμφέρον της οικονομίας. «Η βιομηχανία χρειάζεται επίσης πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, διότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να επιτύχει τον κλιματικά ουδέτερο μετασχηματισμό της, για παράδειγμα κατά τη μετατροπή της παραγωγής χάλυβα σε πράσινο χάλυβα», είπε ο Άλτμάιερ. 

Προκειμένου να επιταχυνθεί η επέκταση της πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας ψήφισε αυτή την εβδομάδα την μεταρρύθμιση του νόμου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (EEG).

Ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Οικονομικών μπορεί επίσης να φανταστεί ότι η κατάργηση της χρήσης άνθρακα μπορεί να επιτευχθεί και πριν από το νομοθετικά καθορισμένα έτη 2035 ή 2038: «Εάν η αγορά επιβάλλει μια ταχύτερη κατάργηση, δεν θα αντιταχθούμε σε αυτήν», είπε.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.