Την ένταξη του εκσυγχρονισμού των συρμών και των υποδομών της γραμμής Πειραιάς- Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (Γραμμή 1 του Μετρό) στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027» του ΕΣΠΑ, ανακοίνωσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.
Η ένταξη στο πρόγραμμα, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση, προβλέπει συνολική δημόσια δαπάνη ύψους 90.382.520 ευρώ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, αναβαθμίζονται:
- 14 συρμοί των 5 οχημάτων (70 βαγόνια), έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα παραγωγικής λειτουργίας για τα επόμενα 25 χρόνια από την ολοκλήρωση της σύμβασης.
- Και δύο υποσταθμοί έλξης στο Ηράκλειο Αττικής και στο Ν. Φάληρο, που τροφοδοτούν την Γραμμή 1, με ταυτόχρονη μετεγκατάσταση του υποσταθμού του Φαλήρου σε νέο κτίριο και τοποθέτηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από την ηλεκτροπέδηση των συρμών.
- Στην πράξη περιλαμβάνονται και άλλες αναγκαίες τεχνικού χαρακτήρα παρεμβάσεις.
Δικαιούχος είναι οι «Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












